به گزارش ایرنا امیر سرتیپ ناصر آراسته روز شنبه در مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در مسجد جامع سلماس افزود: این شهید والامقام اسطوره ملی و جهانی است.
وی بیان کرد: با شهادت شهید صیاد شیرازی بار دیگر ندای صداقت و راستی، ایثار و فداکاری و عشق به ولایت در میان رادمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران طنین انداز شد.
وی با بیان اینکه همه ما مجذوب صداقت و پاکی شهید صیاد شیرازی بودیم، اظهار کرد: تقوای الهی از این شهید بزرگوار، فردی سخت کوش ساخته بود و وقتی به مشکلی بر می خوردیم وی در رفع آن پیشگام بود.
سرهنگ ابراهیم حیدرزاده، فرمانده تیپ 264 پیاده شهید علی عبدی سلماس هم در این مراسم با اشاره به تلاش شهید صیاد شیرازی برای پیشرفت روزافزون ارتش به ویژه نیروی زمینی و توپخانه، اظهار کرد: خلاقیت های این شهید بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس، ضربه های جبران ناپذیری را به دشمن بعثی و منافقان وارد کرد.
به گزارش ایرنا در این آئین با اهدای لوح از خانواده های معظم شهدای سلماس تجلیل به عمل آمد؛ همچنین مردم و مسئولان این شهرستان با حضور در مزار شهدا و نثار فاتحه یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی و شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در سحرگاه 21 فروردین 1378 و پس از عمری مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر به دست منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.