مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: بیش از یک میلیون و 900 هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان در ایام نوروز بازدید کردند.

جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی از 26 اسفند آغاز و تا 13 فرودین ادامه داشت اظهارکرد:در طول این ایام یک میلیون و 947 هزار نفر از جاذبه های گردشگری و تفرجگاههای طبیعی استان بازدید کردند که این آمار درمقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 20درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره  اینکه  در ایام نوروز امسال، 177 هزار و 82نفر از موزه های 16 گانه استان بازدید کردند افزود: میزان بازدید از موزه های استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 33 درصدی دارد.

جباری تصریح کرد: 196 هزار و 656نفر در ایام نوروز در اماکن اقامتی ازجمله هتل ها،هتل اپارتمان ها و مدارس استان اقامت داشتند که این میزان  رشد 51 درصدی اقامت نوروزی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: برنامه ها و هدفگذاری های انجام شده برای نوروز 97 در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان به نحو احسن انجام شد و حوزه گردشگری استان در مقایسه با سالهای گذشته سال موفقی را تجربه کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.