به گزارش ایرنا، در این دیدار که شامگاه /پنجشنبه/ در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء بوکان به پایان رسید 2 تیم سردار بوکان و شاهین شهرداری بوشهر پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.
در بازی یاد شده با وجود حمله های پی در پی 2 تیم، گلی از خط دروزاه ها عبور نکرد.
در گروه مرحله دوم مسابقات لیگ دسته 2کشور تیم شاهین شهرداری بوشهر با کسب 14 امتیاز در رتبه نخست جدول مسابقات قرار دارد و تیم های نفت و گاز گچساران و داماش گیلان به ترتیب با کسب 12و 9 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارند.
تیم سردار بوکان نیز دارای چهار امتیاز بوده و در رده پنجم جدول قرار دارد.
'رضوان سرشار '، ' محمد شاکر '، ' مهدی نورمحمدی ' و 'امیر معصومی ' همگی از اردبیل تیم داوری این بازی بودند.
محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و سردار ملکانی ریئس هیات فوتبال استان آذربایجان غربی، عبداله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و قسیم عثمانی نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران بوکان و شهرستان سردشت نیز در ورزشگاه حضور داشته و بازی سردار بوکان و شاهین شهرداری بوشهر را نزدیک تماشا کردند.
در این دیدار استاندار آذربایجان غربی مبلغ یک میلیارد ریال به سردار بوکان کمک مالی کرد.
پیش از این نیز استاندار مبلغ 500 میلیون ریال به این تیم کمک کرده بود.
به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان که سومین حضور خود را در لیگ دسته 2 تجربه می کند با تیم های شهرداری بندر عباس، نفت و گاز گچساران، داماش گیلان، پالایش آبادان، شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان در گروه دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مرحله دوم این مسابقات قرار دارند.
شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، نفت امیدیه، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران نیز در گروه اول با هم بازی می کنند.
از هر گروه مرحله دوم تیم اول به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‌کند.
برنده بازی تیم‌های رده دوم هر گروه نیز به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود خواهد کرد.
7510/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.