امام جمعه موقت میاندوآب گفت: اگر از کالای ایرانی حمایت کنیم به ایجاد اشتغال کمک کرده ایم.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی؛ حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه میاندواب با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی زمینه ایجاد اشتغال را مهیا می کند افزود: طلاق، ضرب و جرح ، خشونت ، توهین  اینها برخی از معضلات جامعه ما هستند که ریشه همه اینها را در بیکاری می بینیم و اگر از کالای ایرانی حمایت کنیم به ایجاد اشتغال کمک کرده ایم و دیگر شاهد بسیاری از این معضلات جامعه نخواهیم بود.
حجت الاسلام گل حسینی به سال حمایت از کالای ایرانی هم اشاره کرد و گفت: باید از خودمان شروع کنیم و ببینیم چند درصد اقلام و کالای های مورد استفاده در زندگی شخصی مان ایرانی است، به فرموده رهبر انقلاب با تعصب دنبال کالای ایرانی باشیم.
وی با اشاره به جمله معروف شهید مطهری که تقوا مصونیت است نه محدودیت گفت:در تمام مسائل اجتماعی کشور باید این موضوع مد نظر ما باشد.
حجت الاسلام گل حسینی ادامه داد: اگر تقوا در ادارات و نزد تجار ما حاکم باشد وضعیت کشور بهتر از این خواهد شد و این جمله به معنای این نیست که الان ادارات و تاجر هایمان از تقوا بی بهره اند بلکه به معنای نهادینه شدن تقوا در بطن جامعه است که موجب توفیقات روز افزون خواهد شد.
امام جمعه موقت میاندوآب به روز 13 فروردین هم اشاره کرد و گفت:از روز طبیعت به نفع طبیعت استفاده کنید،نه اینکه در جهت تخریب آن قدم برداریم،آسیب رساندن به طبیعت خیانت به شهروندان دیگر و نسل های آینده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.