مهدی صابری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش باد از نخستین ساعات صبح پنجشنبه در ارومیه و برخی شهرهای استان آغاز شده که در برخی مناطق توام با بارش باران ادامه می یابد.
وی بیان کرد: شدت وزش باد در استان نسبت به تندباد اوایل هفته کمتر بوده ولی به علت اینکه سازه ها و برخی تاسیسات در تندباد قبلی آسیب دیده است، امکان بروز برخی حوادث وجود دارد.
وی افزود: بارش باران نیز از عصر امروز /پنجشنبه/ در مناطق جنوبی آذربایجان غربی آغاز می شود و به تدریج مرکز و شمال استان را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته پلدشت با دمای 25 درجه و اشنویه با دمای 6 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنکترین شهرهای استان بودند؛ دمای ارومیه مرکز استان نیز بین 6 و 23 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.
رِئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اضافه کرد: احتمال بارش سیل آسای باران و آبگرفتگی در برخی نقاط استان از جمله جنوب آذربایجان غربی وجود دارد.
به گزارش ایرنا وزش باد در ارومیه و برخی شهرهای آذربایجان غربی در روزهای چهارم و پنجم فروردین امسال موجب وارد شدن خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و سازه های شهری شد.
این تند باد موجب صدمه دیدن چندین نفر در استان و فوت یک نفر در خوی شد.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.