معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عصر دیروز از جشنواره نوروزگاه در ارومیه بازدید کرد .
 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، تقی کهوریان عصر روز دوشنبه، 6 فروردین سال جاری با حضور در مدرسه 22 بهمن ارومیه از برنامه های روز دوم نوروزگاه ارومیه و نمایشگاه صنایع دستی که در مدرسه 22 بهمن ارومیه برپاست بازدید کردو در این بازدید دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تشریح برنامه ها و اقدامات دبیرخانه ستاد مذکور بخشها و غرفه های مختلف نوروزگاه ارومیه را به جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی معرفی کرد .کهوریان نیز در این بازدید اقدامات انجام یافته توسط دبیرخانه ستاد را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و بر لزوم ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای مسافرین نوروزی تاکید کرد.
  وی دراین بازدید ارایه خدمات گردشگری و راهنمای نوروزی را برای مسافران ضروری دانست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه این بازدید از سیاه چادر گردشگری عشایر، نمایشگاه های صنایع دستی ، نمایشگاه عکس نوروز در کشورهای مختلف و موزه مدرسه و سایر برنامه ها بازدید کرد  . 
برهمین اساس مدیر کل کمیته امداد و هم چنین رئیس خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی نیز از مهمانان ویژه دومین روز نوروزگاه ارومیه بودند . 
به گزارش ایسنا، ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 با هدف ارائه خدمات تسهیلات مناسب به مسافران از اسفندماه سال گذشته راه اندازی شده و با اجرای برنامه های متنوع از قبیل نوروزگاه و برپایی نمایشگاههای صنایع دستی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی تا نیمه فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.