حسن محمودی اصل زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در دور اول سفرهای نوروزی 12 هزار و 652 عدد اقلام فرهنگی و آموزشی بین مسافران توزیع شده و 502 نمازگزار فریضه دینی خود را در 19 خیمه نماز این جمعیت ادا کرده اند.
وی از میزبانی مسافران کودک در فضای دوستدار کودک این جمعیت خبر داد و اضافه کرد: در طول مدت فعالیت طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان، 19 ایستگاه متعلق به نونهالان و کودکان بوده است که پذیرای بیش از یکهزار و 193 کودک بود.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت یکهزار و 165 نفر از خدمات سلامتی این جمعیت از جمله کنترل فشارخون و ارائه نکات ایمنی و امدادی بهره برده اند.
وی بیان کرد: سه هزار و 500 نفر نیروی امدادگر متخصص، نجاتگر، پزشک داوطلب و عوامل امدادی در طرح ملی امداد و نجات هلال احمر در پایگاه های هلال احمر آماده باش هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: 38 دستگاه آمبولانس مجهز به جدیدترین تجهیزات پزشکی، 38 دستگاه خودروی نجات، 2 دستگاه خودروی امدادی و یک فروند چرخ بال از جمله تجهیزات فعال هلال احمر آذربایجان غربی در 33 پایگاه امدادی هلال احمر در ایام نوروز به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از اوایل هفته جاری در آذربایچان غربی آغاز شده است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.