سرهنگ عباس فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت مشابه سال گذشته نیز 2 نفر جان خود را در تصادفات نوروزی از دست داده بود که امسال شاهد کاهش این رقم هستیم.
وی اضافه کرد: به طور معمول در روزهای ابتدایی سفرهای نوروزی در آذربایجان غربی تصادف قابل توجهی روی نمی دهد ولی در روزهای پایانی این سفرها به علت خستگی رانندگان، شاهد بروز تصادفات مرگبار هستیم که امیدواریم امسال این روند تغییر یابد.
وی اظهار کرد: در سوانح رانندگی طرح نوروزی امسال همچنین بر اثر وقوع 75 تصادف جرحی، 154 نفر مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.
وی ادامه داد: تعداد مصدومان حوادث رانندگی در سال جاری 18 درصد افزایش یافته که امیدواریم در این بخش نیز شاهد کاهش آمار در ادامه طرح نوروزی امسال باشیم.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی از رانندگان خواست تا با حوصله بیشتر و بدون خستگی رانندگی کنند تا مشکلی در سفرهای نوروزی ایجاد نشود.
سرهنگ فرمانی رعایت فاصله طولی، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، کنارکشیدن خودرو در صورت خواب آلودگی یا خستگی و پرهیز از انحراف به چپ را از جمله مهمترین عوامل کاهش تصادفات در ایام نوروز عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.