رسول بخشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش و لوازم ضروری دیگر است که به همت خیران مرکز نیکوکاری شهید باکری میاندوآب تهیه و اهدا شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای 64 نوعروس به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال جهیزیه اهدا شده است، افزود: برای 6 نفر از فرزندان مددجو به مبلغ 60 میلیون ریال هدیه دامادی و برای یکهزار و 250 نفر به مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال مساعدت موردی پرداخت شده است.
بخشی اظهار کرد: پنج مرکز نیکوکاری و 24 واحد نیکوکاری در مساجد این شهرستان تشکیل و امسال 9 میلیارد و 530 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی از راه این مراکز جمع آوری شده است.
وی بیان کرد: حدود سه هزار و 361 خانوار با جمعیت 10 هزار و 632 نفر زیر پوشش این نهاد هستند که امسال 43 میلیارد و 140 میلیون ریال به مددجویان حقوق پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، 10 سری جهیزیه به ارزش 350 میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد میاندوآب توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان اهدا شده بود.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
2093/9871/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.