مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد دوباره به وزیر کار نخواهند گذاشت صدای جامعه کارگری خاموش شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه با تاکید بر حمایت از عملکرد علی ربیعی ،وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت : وزیر کار  مرد خیر جمعی  و صدای محرومان جامعه هستند .

وی افزود: ربیعی سکاندار وزارتخانه‌ای است که اقشار ضعیف جامعه را مشتمل می شود و درد آشنای شاخصه اصلی ایشان است و متعهدانه و با تمام توان و به صورت شبانه روزی سودایی جز خدمت و ناخدایی این کشتی پر التهاب را ندارد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: امروز شاهد استیضاح وزیری هستیم که مانند فرماندهان شهید این سرزمین، در سفرهای استانی،بدون ملاحظات امنیتی در خیابان‌ها  پیاده با  شهروندان عادی هم‌صحبت شده و از وضع زندگی و معیشت آنان با خبر می‌شود.

وی در پایان گفت : امیدوارم نمایندگان  مجلس  در سرتاسر این سرزمین و در خانه ملت ، صدای دل شورگی و پریشانی ملت را استماع کرده و با رای اعتماد مجدد به وی جامعه مظلوم کارگری،کارفرمایی،مددجویی،بازنشسته،روستایی و عشایری و ... را از اضطراب و دل نگرانی خارج کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.