کریم حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید از ابتدای امسال در راستای زمینه سازی برای توسعه شهرستان محروم چالدران تلاش کرد که با اهتمام ویژه دولت، مدیران استانی و شهرستانی طرح های بسیار خوبی به ویژه در حوزه های زیربنایی به اجرا درآمده است.
وی ادامه داد: اعتبارات توازن منطقه ای، اسناد خزانه، سه درصد نفت و گاز و تملک دارایی های سرمایه ای از جمله محل های اختصاص اعتبار برای این شهرستان است.
وی اضافه کرد: ایجاد زیرساخت های ارتباطی به ویژه راه روستایی، گازرسانی به شهرها و روستاهای چالدران، طرح هادی روستایی، بهداشت و درمان، ساخت مدرسه، احداث فضای سبز و اجرای سیستم آبیاری نوین در پایاب سد بابا احمد از جمله طرح هایی است که تخصیص اعتباری قابل توجهی داشته است.
وی با یادآوری کوتاه بودن فصل کاری، مساعد شدن هوا را بهترین فرصت برای از سرگیری اجرای طرح های عمرانی و جذب اعتبار تخصیصی دانست و اظهار کرد: مدیران ادارات شهرستانی مصمم هستند تا در شروع فصل کاری جدید در حوزه عمرانی، طرح های گازرسانی به روستاهای کلنگ زنی شده، بهسازی و آسفالت راههای روستایی، اجرای طرح های بهداشت و درمان، ساخت مدارس کلنگ زنی شده از جمله مدرسه بنت الهدا، اجرای پروژه پایاب سد بابا احمد و اجرای پروژه های آب شرب روستائی را با سرعت ادامه دهند.
به گزارش ایرنا، شهرستان چالدران محروم ترین شهرستان کشور و آذربایجان غربی است که برای بهبود وضعیت این شهرستان و ارتقای شاخص های آن، دولت، وزارت کشور، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی همکاری می کنند.
این شهرستان در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و حدود 50 هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.