محسن شکرنیا روز دوشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته زن و 12 فروردین با بیان این مطلب افزود: سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه(س) نه تنها الگویی نمونه برای مسلمانان بلکه اسوه ایی نمونه برای تمامی انسان ها است.
وی اضافه کرد: الگوگیری از سیره حضرت فاطمه (س) جلوی انحرافات اجتماعی و بسیاری ازنا هنجارهای اجتماعی را می گیرد.
وی ادامه داد: تبیین وصیت نامه و اندیشه سیاسی امام راحل بیش از بیش مورد توجه قرار گرفته و به نسل جدید منتقل شود.
وی با بیان اینکه در حوزه تبیین اندیشه های امام راحل و اهداف انقلاب گاهی اوقات کم کاری کرده ایم افزود: به عنوان نمونه در بعضی از مسائل وقتی به فرمایشات امام راحل مراجعه کرده ایم برای نخستین بار با برخی مباحث مواجه شده ایم و این تازه بودن برخی مباحث نشانه کم کاری ماست.
شکرنیا همجنین دراین جلسه از همکاری و تلاش های دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر قدردانی کرده و گفت: راهپیمایی 22 بهمن 96 در نهایت آرامش و امنیت برگزار شد.
وی افزود: در برخی از شهرها نیز که معاندان انقلاب و نظام دست به اغتشاش زده بودند شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شدیم.
به گزارش ایرنا، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، همایش پیاده روی خانگی، مسابقه خانوادگی، برگزاری عصر شعر فاطمی با حضور مهمانانی از عراق و جمهوری نخجوان، اعزام کاروان 32 هزار نفری از مداحان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، تجلیل از همسران طلاب، تقدیر از بانوی نمونه و مادر شهید در نماز جمعه، تجلیل از بانوان کارمند برخی سازمان ها، برگزاری جشنواره طبخ غذاهای سنتی و برگزاری مراسم ویژه برای دانشجویان زن از جمله برنامه های هفته زن در استان است.
بیستم جمادی الثانی هر سال زاد روز بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه زهرا ( س) در تاریخ کشورمان روز مادر و هفته زن نام گرفته است.
هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از تاریخ ۱۲ تا 18 اسفند سال جاری برگزار می شود.
8135/7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.