رحیم حب نقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این رقابت ها با شرکت 11 تیم از دانشگاه های منطقه 3 کشور به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد، افزود: تیم دانشگاه ارومیه پس از تیم دانشگاه تبریز به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم دانشگاه شهید مدنی نیز به مقام سوم رسید.
وی با اعلام اینکه فقط تیم نخست مسابقات منطقه 3 کشوری مجوز حضور در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویی سال 1397 شمسی را دارد، اظهار کرد: متاسفانه در المپیاد ورزشی سال آینده سهمیه حضور تیم ها کاهش یافته است و در مورد حضور تیم های نائب قهرمان در این المپیاد ورزشی در اوایل سال آینده تصمیم گیری می شود.
وی ادامه داد: آیسان جلات مآب، مریم رضازاده، رویا گنجی، ارمغان سیدعباسی، اسما محمدی، سارا خدایی، سارا صادقی، شمسی علیخانی، سکینه شوطیف شیوا ولی پور و افسانه میرزایی اعضای تیم والیبال دختران دانشگاه ارومیه هستند و ندا صبوری به عنوان مربی و معصومه منصفان نیز به عنوان سرپرست این تیم رذا همراهی کردند.
به گزارش ایرنا دانشگاه اصفهان به عنوان میزبان دانشجویان دختر و دانشگاه شیراز به عنوان میزبان دانشجویان پسر المپیاد ورزشی در سال آینده انتخاب شدند.
سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش دختران، تیر 1395 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد؛ این المپیاد هر 2 سال یک بار برگزار می شود.
هم اکنون 15 هزار و 196 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه ارومیه مشغول به تحصیل هستند.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.