احسان مهدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دومین حضور بین المللی فیلم 'ژیوار' بعد از شرکت این اثر در جشنواره 'تورنتو' کانادا محسوب می شود.
وی اضافه کرد: مهرداد سعادت، ماهرخ رفیع زاده، حامد خلیفه زاده و رحمان خلیفه زاده در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.
وی ادامه داد: این اثر یکی از 12 فیلم کوتاهی است که طی سال جاری در انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی تولید شده است.
به گزارش ایرنا، انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر بوده و یک نمایندگی آن در بوکان دایر است.
انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی 25 جایزه را در سال های 1394و 1395 در بیش از 70 جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است.
حضور و درخشش فیلم های کوتاه آذربایجان غربی در بیش از 15 جشنواره ملی و بین المللی طی سال جاری، توانمندی های بالای سینماگران این استان را با وجود تنگنای مالی یادآوری می کند و لزوم حمایت از هنرمندان برای بالندگی روزافزون هنر هفتم را در سرزمین اقوام و ادیان به تصویر می کشد.
آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال در قالب برنامه 'پاتوق فیلم' یا 'سینمای آینده' از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.
به گزارش ایرنا جشنواره بین المللی فیلم النهج که بر فیلم هایی با موضوع های انسانی تمرکز دارد از 12 تا 17 فروردین 1397 در شهر کربلا برگزار می شود.
7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.