رسول جبرئیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه وزش تند باد و بارش باران در تکاب ادامه دارد و در برخی نقاط شهرستان موجب شکستگی درختان شده است، افزود: وزش تند باد همراه با بارش باران بوده و میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در تکاب 16.6 میلیمتر گزارش شده است.
وی اظهار کرد: روز گذشته بیشینه دمای هوای تکاب 3.8 درجه بالای صفر و کمینه دما نیز یک درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.
وی بیان کرد: سامانه بارشی تا بعد ازظهر فردا در منطقه حاکم است و با توجه به کاهش محسوس دما در ساعات پایانی امشب، بارش ها به صورت برف خواهد بود.
بر اساس این گزارش بارش ها در ارتفاعات به صورت برف است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب همچنین گفت: کولاک شدید محورهای ارتباطی تکاب از جمله جاده دسترسی تکاب- شاهیندژ، ایرانخواه و تکاب- دندی را فرا گرفته بر این اساس شهروندان از تردد و سفرهای غیر ضروری در این محور خودداری کنند.
کاظم پاشایی افزود: رانندگان به طور حتم از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کرده و به توصیه های پلیس راه و راهداران توجه کنند.
وی بیان کرد: تجهیزات و خودروهای نمک پاش و برف روب اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب در گردنه های سخت گذر از جمله گردنه مائین بلاغ در محور تکاب- شاهیندژ مستقر است و راهداران به طور مداوم مشغول بازگشایی جاده های اصلی و محور های روستایی هستند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/7129/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.