عبدالحسین علی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران از شب گذشته در بیشتر نقاط استان از جمله ارومیه، اشنویه، سردشت، مهاباد، شاهین دژ و پیرانشهر آغاز شده و جاده ها لغزنده است.
وی اضافه کرد: از همان زمان آغاز بارش، راهداران آذربایجان غربی در مسیرهای مختلف مستقر شده و عملیات راهداری را با تمام توان انجام می دهند.
وی اظهار کرد: در برخی از گردنه های آذربایجان غربی به ویژه در محور تکاب - شاهین دژ، شاهد مه گرفتگی و کولاک هستیم و از رانندگان می خواهیم از سفرهای غیرضرور در این مسیرها خودداری کرده و در صورت لزوم، لوازم ایمنی را به همراه داشته باشند.
وی بیان کرد: با وجود بارش برف در برخی نقاط آذربایجان غربی به ویژه شهرهای جنوبی، راه همه 2 هزار و 800 روستای استان باز است و تردد از آنها جریان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طرح راهداری زمستانی از 15 آذرماه امسال آغاز شده و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد و در راستای آن 68 باب راهدارخانه،430 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک، 68 اکیپ راهداری عملیاتی، 17 اکیپ گشت راهداری و امداد و 800 نفر از کارکنان راهداری برای برفروبی و بازنگه داشتن جاده ها در آماده باش کامل هستند.
به گزارش ایرنا، از شب گذشته بارش باران در اکثر نقاط آذربایجان غربی آغاز شده و در برخی مناطق از جمله شهرهایی نظیر ارومیه و جاده های کوهستانی ادامه دارد.
در برخی از شهرستان ها به ویژه در جنوب استان دهها میلیمتر بارش گزارش شده است.
8137/2093
خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.