نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:کارآفرینی ها موجب شکسته شدن تابو وابستگی کشور به درآمد نفت می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی؛ جهانبش محبی نیا در مراسم افتتاح طرح سورتینگ میوه زرین طلا گفت: این کارآفرینان دیوارهای تنبلی را پشت سر گذاشته اند و سندی هستند برای آنکه ثابت کنیم می شود فارغ از درآمد نفت هم اشتغال و درآمد برای کشور ساخت.
وی ادامه داد: این حرکت ها به مفهوم این است که هر چقدر هم برخی ها بخواهند به انقلاب ظلم کنند کسانی همانند این کارآفرینان وجود دارند که با کمک دولت پرچم نظام را بالا نگه می دارند.
وی با اشاره به تاسیس صنوق حمایت از توسعه کشاورزی در میاندوآب، گفت: طبق گزارش های رسیده مجوز ایجاد شرکت فراوری بذر هم گرفته شده است و بزودی راه اندازی خواهد شد و اینها همه خبرهای خوب در حوزه کشاورزی برای منطقه و میاندوآب است.
محبی نیا به اعتراضات چندی پیش مردم هم اشاره کرد و گفت:حکومت حتماً باید صدای مردم را بشنود حتی صدای آنهایی را که به خیابان آمدند ، وظیفه دولت مردان این است و باید قدردان مردم باشند.
این نماینده مجلس با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن هم اعلام کرد: انقلاب ازآن انسان هایی است که از حکومت طاغوت ابراز انزجار کردند و فردا تجلی جمهوری اسلامی در خیابان های کشور به نمایش گذاشته خواهد شد و همه باهم در پیروی از ولایت در راهپیمایی حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.