سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو روز شنبه در آئین تکریم فرمانده سابق و معارفه فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: امسال در راستای محرومیت زدایی 2 هزار و 600 طرح افتتاح و همچنین 220 جهزیه آماده تحویل است.
وی سپاه و بسیج را سپر دفاعی انقلاب و نظام بیان کرد و افزود: این نهاد با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان ایستاده و این 2 سپر دوشادوش ملت در عمران و آبادانی کشور تلاش می کنند.
وی بیان کرد: وحدت و همبستگی مثال زدنی آذربایجان غربی و کردستان زمینه برقراری امنیت بوده و باید مسئولان اجرایی استان های شمالغرب با وحدت و با هماهنگی کامل در راستای برقراری امنیت و حل مشکلات تلاش کنند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم فرمانده سابق سپاه شهدا آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدا گفت: رهبر معظم انقلاب همواره عبارت اینکه مردم آذربایجان غربی آزمون های انقلاب را با موفقیت پشت سر گذاشته اند را بیان می کنند که افتخار بزرگی برای آذربایجان به شمار می رود.
وی افزود: بعد از جانفشانی های مردم این خطه در دوران انقلاب و مبارزه با طاغوت و جنگ تحمیلی دفاع مردم آذربایجان غربی از ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.
سردار خرم گفت: در آذربایجان غربی به دلیل پیچیدگی های موجود و مرزهایی که همواره مورد طمع بوده اند مسیر خدمت کردن همواره باز است.
وی با بیان اینکه در 6 سال اخیر 40 هزار خانوار در آذربایجان غربی به اشتغال پایدار رسیده اند، گفت: مردم و گردشگران از تمامی نقاط کشور به آذربایجان غربی مراجعه کرده اند اما هیچ مشکل امنیتی در این منطقه مشاهده نشده که بیانگر آمادگی استان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.
سردار سرتیپ دوم پاسدارحبیب شهسواری نیز در این آئین گفت: یاری و تعامل تمام مسئولان و مردم استان برای ادامه مسیر آبادانی در این استان، لازمه تداوم خدمت است.
وی اضافه کرد: حاصل تبعیت از ولایت موفقیت است و برای خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با تمام توان تلاش کرد.
به گزارش ایرنا تکریم سردار عابدین خرم و معارفه سردار حبیب شهسواری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهدای آذربایجان غربی از دیگر بخش های این آئین به شمار می رفت؛ پیش از این سردار عابدین خرم به عنوان فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی معرفی شده است.
7125/2093
**خبر: طاهره نوید آرین** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.