محمد مهدی شهریاری روز شنبه در دیدار با مسئولان کمیته ها و کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی افزود: مردم در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با دستان خالی اما با اتحاد و همدلی توانستند به پیروزی برسند و امروز نیز به جای خود زنی می توانند با تکیه بر وحدت، موجب پیشرفت کشور شوند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای کشور قبل از انقلاب اسلامی فاقد آب و برق بود و مردم روستاها وضعیت زندگی نا مناسبی داشتند، اضافه کرد: روستاهای کشور با وقوع انقلاب اسلامی از امکانات رفاهی برخوردار شد و وضعیت زندگی مردم نیز بهبود پیدا کرد.
وی ادامه داد: مردم باوجود مشکلات کنونی رضایتمندی کامل از انقلاب و نظام دارند و در حوزه های مختلف بویژه در عرصه علم از دنیا عقب نیستیم و پیشرفت های خوبی دراین حوزه حاصل شده است.
نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی را در صورتی می توانیم به جهان صادر کنیم که همه بخش های کشور در اوج قرار گرفته باشند.
شهریاری با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر گفت: برنامه های دهه فجر باید خیلی رسمی و دولتی برگزار نشود تا از هزینه های تشریفاتی جلوگیری شود.
وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید متفاوت تر و با شکوهتر از سال های قبل برگزار شود.
سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: اساس برنامه های دهه فجر تبلیغی، بصیرت افزایی، وحدت و همبستگی و تبیین دیدگاه های امام راحل است.
محسن شکرنیا اضافه کرد: 23 کمیته تحت عنوان کمیته های تخصصی، 17 کمیته در شهرهای استان و 185 جلسه کمیته ای برای برگزاری مراسم دهه فجر تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا، دیدار با خانواده های شهدا، افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس، طرح ویزیت رایگان در مراکز درمانی وابسته به نیروهای مسلح، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری محفل انس با قرآن به مدت 10 شب در 10 مسجد، افتتاح طرح های سازندگی و محرومیت زدایی، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر، نواختن ناقوس کلیساها، مهمانی لاله ها، یادواره شهدای مناطق عشایری و روستایی، همایش یاوران انقلاب، مسابقه شب شعر و خاطره، افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری، اعطای تسهیلات ازدواج به 980 مددجوی کمیته امداد، همایش امربه معروف و نهی از منکر، همایش تجلیل از زنان تاثیرگذار انقلاب و زنان شهیده از جمله دیگر یرنامه های ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی است.
8135/3072**
خبرنگار: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.