شهریاری گفت: انعکاس نظرات مردم به نوعی توسط نمایندگان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی پنج‌شنبه شب در نخستین نشست خبری که در سالن جلسات استانداری برگزارشد،با اشاره به موقعیت‌هاو ظرفیت‌های ویژه استان آذربایجان غربی در کشور گفت: آذربایجان غربی باوجود ثروت‌هایی که در دل خود جای داده است در سطح کشور شناخته شده نیست.

استاندار آذربایجان غربی استفاده از مدیران بومی را در دستگاه‌های اجرائی قطعی دانست و افزود: قطعا در انتخاب مدیران از ظرفیت های بومی بهره خواهیم برد.

شهریاری گفت : شایسته سالاری در کنار تخصص،تعهد، بی توجه به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی در بحث انتصابات مدیران جدید اولویت استانداری است.

استاندار آذربایجان درباره راهکارهای وبرنامه های موجود برای نجات دریاچه ارومیه گفت:در مورد دریاچه یک سری مذاکراتی داریم که اگر آنها به نتیجه برسد اتفاق خوبی است،منتهی چون بحث سیاسی است بیشتر نمی توانم بگویم .

کسی که دستگاه فرسوده دارد و نمی‌تواند یک واحد را بگرداند کمک مالی میلیاردی هم دردی را دوا نمی‌کند بهتر است برخی مسائل را نگویم ولی با مدیریت بهتر مشکلات را حل کنیم.

شهریاری در مورد حل مشکلات بازنشستگی مدیران دولتی طی روزهای آینده خبر داد وافزود :در همین ماه آینده ۵۶ نفر در استانداری بازنشسته خواهند شد،البته آنها مقاومت‌هایی ایجاد می‌شود که مانع از تحقق شعار دولت در این شوند ولی دولت این روند با اقتدار ادامه خواهد داد.

استاندار آذربایجان غربی در خصوص تعاملش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: انعکاس نظرات مردم به نوعی توسط نمایندگان صورت می گیرد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.