نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ملت ایران با اراده محکم و با توکل به خدا حکومت ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سیدمهدی قریشی درمراسم گرامیداشت۱۲بهمن درمصلای امام خمینی(ره) ارومیه افزود: ملت ایران با اراده قوی ومحکم توانستند حکومت۲۵۰۰ساله شاهنشاهی وطاغوت را سرنگون کرده وحکومت اسلامی را برپاکردند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه ایام الله روزی است که امر خدا و آیات وحدانیت او ظاهر شده ونعمتهاى الهى آن چنان ظهور یافته که در دیگر ایام به آن روشنى نبوده است تصریح کرد: روزهاى سرنوشت ساز و مهم زندگى انسان ها ایام الله است و سرنگونی رژیم شاهنشاهی نیز ازجمله این ایام است.

وی به برگزاری همه ساله جشن انقلاب درکشوراشاره کردو افزود:هدف ازاین گردهمایی ها و پاسداشت پیروزی انقلاب یاداوری تلاشها و جانفشانی های گذشتگان برای بثمررسیدن انقلاب به نسل جوان است.

به گزارش ایسنا؛ آئین نکوداشت سی و نهمین سالگرد ورود تاریخی امام خمینی به میهن اسلامی صبح امروز 12 بهمن ماه در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد.

این آئین با شکوه با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم، نیروهای مسلح، فرهنگیان، روحانیان، کسبه، نماینده اقلیت‌های دینی در مصلی امام خمینی ارومیه آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.