احمد مجرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کالابرگ به خاطر سرمای هوا و تامین نیاز مشترکان به نفت سفید در شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چایپاره، چالدران، شوط، پلدشت، ماکو و بازرگان صادر شده و متقاضیان می توانند از امروز تا 24 اسفندماه سال جاری برای دریافت این سهمیه به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: با این کالابرگ خانوارهای یک و 2 نفره به مقدار 200 لیتر و خانوارهای بیش از 2 نفره به میزان 400 لیتر نفت سفید دریافت می کنند.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن، شماره کالابرگ 30 نیز همچنان دارای اعتبار بوده و در این کالابرگ خانوارهای یک و 2 نفره به مقدار 400 لیتر، سه و چهار نفره به مقدار 600 لیتر و پنج نفر و بیشتر به مقدار 800 لیتر می توانند دریافت کنند.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 247 میلیون لیتر نفت سفید در سطح منطقه ارومیه توزیع و ذخیره شده است، بیان کرد: بالغ بر 85 درصد سهمیه سوخت خانوارهای تحت پوشش منطقه ارومیه توزیع شده و براساس برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در نیمه نخست سال همه مشترکان نقاط صعب العبور سهمیه کامل خود را دریافت کرده اند.
به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی در روزهای آینده سرمای قابل توجهی آذربایجان غربی را فرا می گیرد.
در 2 روز گذشته نیز افزون بین 10 تا 35 سانتیمتر بارش در آذربایجان غربی گزارش شده است.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.