به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان آذربایجان غربی به مدت 2 روز به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار شد که در پایان این رقابت ها تیم های اروم آلیاژ با سه برد، معادن سلیمی مهاباد با 2 برد و یک باخت، آذربایجان میاندوآب با یک برد و 2 باخت و قایقران تکاب با سه باخت در رده های اول تا چهارم ایستادند.
در روز نخست این رقابت ها تیم اروم آلیاژ با نتیجه یک بر صفر معادن سلیمی مهاباد را مغلوب کرد و آذربایجان غربی نیز با نتیجه هشت بر صفر از سد قایقران تکاب گذشت.
تیم های اروم آلیاژ و معادن سلیمی مهاباد در روز دوم رقابت ها به ترتیب با نتایج چهار بر صفر و هفت بر یک تیم های آذربایجان میاندوآب و قابقران تکاب را مغلوب کردند.
در روز پایانی نیز تیم اروم آلیاژ با نتیجه چهار بر 2 از سد قایقران تکاب عبور کرد تا به مقام قهرمانی برسد و تیم معادن سلیمی مهاباد نیز با نتیجه مشابه از سد آذربایجان میاندوآب گذشت تا ضمن کسب رتبه دوم، جواز حضور در رقابت های کشوری را به دست آورد.
مسابقات قهرمانی نوجونان فوتسال کشور با حضور 2 نماینده از هر استان در یکی از شهرهای بزرگ کشور برگزار خواهد شد که زمان و میزبان آن هنوز مشخص نشده است.
تیم اروم آلیاژ در رده سنی جوانان نیز هفته گذشته مقام قهرمانی مسابقات فوتسال آذربایجان غربی را کسب کرده بود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093
خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.