به گزارش ایرنا، این دیدار که عصر امروز چهارشنبه در تبریز برگزار شد دربی آذربایجان نام گرفته است و در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبان خود شهرداری تبریز شد.
دست های (ست های) اول و دوم این بازی با بازی خوب شهرداری تبریز همراه بود که در نهایت به ترتیب با نتیجه 25 بر 23 و 25 بر 21 توانست شهرداری ارومیه را مغلوب خود کند.
شهردرای ارومیه برای جبران ست های گذشته یک بازی متعادلی را در ست سوم به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه 25 بر 22 شهرداری تبریز را مغلوب خود کند و یک ست این دیدار را به نام خود ثبت کند.
اما در ست چهارم این بازیکنان شهرداری تبریز بودند که توانستند با نتیجه 25 بر 21 شهردرای ارومیه را شکست دهند و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به نفع خود به پایان برسانند.
در دور رفت این رقابت ها نیز تیم شهرداری در خانه خود با نتیجه 3 بر2 مقابل همنام تبریزی خود شکست خورده بود.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود در روز یکشنبه هفته آینده، هشت بهمن سال جاری با شهرداری ورامین دیدار می کند.
تیم شهرداری ارومیه در دیدارهای پیشین خود از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران، کاله آمل، شهرداری تبریز، شمس، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان و بانک سرمایه شکست خورده و تیم های سارویه ساری، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان یزد، هاوش گنبد کاووس و سارویه 21 را شکست داده است.
نتیجه دیدار تیم شهرداری ارومیه با پیکان تهران و سایپا نیز با رای کمیته انضباطی به سود تیم های پیکان و ساپیا رقم خورده است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در آخرین رده بندی دور برگشت بازی ها با 18 امتیاز در رده دهم قرار دارد.
8135/ 3072/3093
** خبرنگار: شهین بیدادرس **تنظیم کننده: پیمان پاکزاد** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.