به گزارش ایرنا، در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، شهروندان تکاب و شاهین دژ با نثار فاتحه، یاد و خاطره این شهید خدمت را گرامی داشتند.
پس از این مراسم نیز فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین دژ با حضور در منزل خانواده این مرحوم از مادر شهید خدمت محمد کاوسی دلجویی کردند.
در این دیدار فرماندار شاهین دژ با ابلاغ پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی به خانواده این مرحوم، یاد وخاطره این دریانورد دلاور تکابی را گرامی داشتند.
امام جمعه شاهین دژ نیز در این دیدار با تسلیت جان باختن این دریانورد تکابی در حادثه سانچی گفت: مرحوم محمد کاوسی در مسیر توسعه اقتصادی کشور جان خود را ایثار کرد.
حجت الاسلام حسین فصیحی افزود: فرزندان ایران اسلامی همواره در راه اعتلای کشور از جان و مال خویش گذشته اند.
مادر داغدار محمد کاوسی /دریانورد تکابی/ نیز در این دیدار با برشمردن خصوصیات اخلاقی وی گفت: پسرم بسیار به خدمت به کشور و مردم علاقمند بود و ماموریت های کاری وی تا 6 ماه نیز طول می کشید.
رقیه عباسی افزود: پسرم فردی شجاع و دارای روحیه سخت کوشی بود و بسیار به کار دریانوردی علاقه داشت.
به گفته مادر دریانورد تکابی مرحوم کاوسی فردی منظم، مردم دوست و خانواده دوست و صبور بود و با روحیه ای که داشت علیرغم امکان اشتغال در نهادهای دیگر، شغل دریانوردی را انتخاب کرد.
فرماندار شهرستان تکاب نیز با صدور پیامی جان باختن محمد کاوسی تکاب ، دریانورد تکابی حادثه سانچی را به مردم استان آذربایجان غربی و شهرستان تکاب و خانواده داغدار وی تسلیت و تعزیت گفت.
در متن پیام ایرج ثقفی آمده است: دریانوردان سخت کوش و فداکار در مسیر انجام ماموریت و خدمت به میهن اسلامی و در راه تلاش برای تحقق اهداف کشور بر اثر سانحه ای دردناک جان باختند و ملت ایران را سوگوار کردند.
مرحوم محمد کاوسی، افسر یکم تدارکات کشتی نفتکش سانچی اصالتا تکابی بوده و پس از مهاجرت خانواده اش به شهرستان کرج در سال 1358 در این شهرستان به دنیا آمده است اماجمعی از اقوام مادری وی ساکن شاهین دژ است.
مادر این دریانورد تکابی نیز در مراسم گرامیداشت فرزند خود در شاهین دژ شرکت کرد.
شهرستان های تکاب و شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی واقع شده اند.
7514/2093
خبر: امیر خالق نژاد ** تنظیم کننده: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.