معاون امور زیر بنایی و حمل ونقل شهری شهرداری ارومیه گفت: شهریور ماه سال آینده شهربازی چی چست ارومیه افتتاح خواهد شد.

رضا جوان کیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده شهریور ماه سال آینده شهربازی چی چست ارومیه به صورت کامل افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه شهربازی ارومیه در 6 فاز ساخته خواهد شد تصریح کرد: زیر ساخت های عمرانی طرح به پایان رسیده است و ازمجموع 6 فاز، دو فاز با 40 درصد پیشرفت در حال تکمیل است.

جوان کیا در خصوص دستگاه های مورد نیاز شهربازی ارومیه اظهار کرد: برای شهر بازی چی چست ارومیه 15 دستگاه بازی در نظر گرفته شده که از این تعداد 12 دستگاه خریداری شده و شهرداری نیز درصدد است تا مشکل گمرکی 3 دستگاه دیگر را رفع کرده و این دستگاه ها را نیز به مجموعه اضافه شود.

معاون امور زیر بنایی و حمل ونقل شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه زیر ساخت های عمرانی مجموعه چی چست به پایان رسیده و تاکنون 15 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است ادامه داد:  برای تکمیل و بهره برداری کلی از مجموعه 15 میلیارد تومان اعتبار نیز نیاز است.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کلان و مشکلات کشور از نظر اقتصادی و کمبود نقدینگی در شهرداری انتظار می رود فاز های 1 و 2، شهربازی که همان بهره برداری از دستگاه ها است تا اردیبهشت ماه سال 97 و روز شوراها افتتاح شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.