مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: در برنامه ریزی برای بزرگداشت دهه فجر برنامه های خلاقانه و نوآورانه طراحی و اجرایی شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهلا تاجفر در نخستین جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر استان که امروز در استانداری برگزار شد، بر اهمیت و جایگاه دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و بر تنظیم برنامه های بزرگداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی بصورت برنامه های خلاقانه و نوآورانه تاکید کرد.

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر همچنین بر لزوم تلاش در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های این ایام تاکید کرد و گفت: دهه فجر تولد انقلاب اسلامی و متعلق به همه مردم ایران است؛ لذا در برنامه ریزی برای بزرگداشت این ایام همه اقشار بخصوص جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شود و برنامه هایی متناسب با گروه سنی آنها اجرا شود .

وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی مهمترین رویکرد کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر در استان را فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور گسترده بانوان در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر و مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی همچنین بر استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر تاکید نمود و گفت: دستگاههای اجرایی باید از تمام ظرفیت خود برای بزرگداشت این ایام شکوهمند تاریخی استفاده کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.