سینا افشاریان: کاوه موسوی پرتابگر چکش کشورمان و رکورددار این رشته در ایران که در بیست‌وچهارمین گلریزان انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی امید در ارومیه حضور یافته بود در گفتگویی با اشاره به نقش پررنگ ورزشکاران در برنامه های این چنینی و نحوه آشنایی خود با این انجمن گفت: ۱۰ سال قبل توسط احسان حدادی با بیماران مبتلا به سرطان آشنا شدم و تصمیم گرفتم برای کمک به آنان و حمایت از انجمن‌های خیریه نهایت تلاشم را صورت دهد.

آشنایی با انجمن خیریه امید

این ورزشکار پرتاب چکش کشورمان با اشاره به علاقه خود به کمک به بیماران سرطانی و همچنین کمک به انجمن‌های خیریه ای که تلاششان در راستای کمک به خانواده‌های کم بضاعت و همچنین بیماران خاص گفت: ۲ سال قبل در راستای دعوتی که از سوی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان آذربایجان غربی "امید" دریافت کردم تصمیم به حضور در جشن‌های گلریزان این انجمن گرفتیم.

اهدای مدال برای کمک به بیماران سرطانی

موسوی اضافه کرد: در اولین سال دعوت به گلریزان که با پدرم حضور یافتیم، اولین مدال دریافتی پدرم به نفع بیماران مبتلا به سرطان و من هم یکی از مدال های آسیایی خودم را به فروش رساندیم و هزینه فروش آن را به انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان آذربایجان غربی و برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان اهدا کردیم.

لذت بردن از تلاش برای سلامتی دیگران

این ورزشکار مشهور کشورمان خاطر نشان کرد: سلامتی مهم‌ترین نعمتی است که خداوند متعال برای انسان‌ها به ارمغان آورده است و چه بهتر است که برای سلامتی دیگران نیز پیشگام شویم و این یک عمل بسیار خوب و پسندیده است و من از این کار لذت می برم.

صحبت پایانی

موسوی در پایان گفت: از تمام ورزشکاران می‌خواهم با توجه به توانایی‌ای که در زمینه جلب حمایت مردم و همچنین اسپانسرهای مختلف دارند با انتشار مطالب و تصاویر در شبکه‌های اجتماعی آنان را به سمت حمایت از انجمن و کمک به بیماران مبتلا به سرطان سوق دهند.

کاوه موسوی ورزشکار تیم ملی پرتاب چکش کشورمان است که در سال ۱۳۶۴ متولد شده است.
وی با پرتاب ۷۷.۴۰ متر در سال ۲۰۱۶ در کشور بلاروس، رکورددار این رشته ورزشی در ایران است و طی ۲ حضور در المپیک توانسته رتبه‌هایی ۲۲ و ۲۹ را در بین ورزشکاران این رشته کسب کرده است.
گفتنی است ۲۴امین گلریزان امید برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دی‌ماه امسال در شهر ارومیه برگزار می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 830457
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.