مسئول این نمایشگاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ششمین دوره 10 روز با عکاسان ایران که امسال همچون سال های گذشته به همت انجمن عکاسان ایران در خانه هنرمندان ایران برگزار و آثار عکاسان آذربایجان غربی نیز در آن رویداد ارائه شده بود، در ارومیه نیز به نمایش درآمده است.
رومین محتشم افزود: در این نمایشگاه 49 عکس در ابعاد 50 در 70 و 50 در 75 از هنرمندان آذربایجان غربی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه نگاه عکاسی هنرمندان استانی نزدیک به سه دهه گذشته را به نمایش می گذارد.
وی ادامه داد: عکاسی مستند اجتماعی و عکاسی طبیعت را نیز می توان در این آثار مشاهده کرد.
وی بیان کرد: نسل عکاس جوان آذربایجان غربی نسبت به مستند اجتماعی توجه نسبتا کمتری نسبت به گذشته داشته است که علت آن به تعهدات فردی و شرایط اجتماعی منطقه برمی گردد؛ گرایش عکاسی هنری در ارومیه بیشتر شده و به سمت عکاسی فوتو مونتاژی نزدیک شده است.
محتشم درباره کتاب این نمایشگاه نیز بیان کرد: 108عکس در کتاب 'پرده های گشوده' با مشارکت مالی خود عکاسان در 108 صفحه به چاپ رسیده است.
به گزارش ایرنا ششمین دوره همایش «10 روز با عکاسان» با شعار «عکاسی ایران، نگاهی به خود، نگاهی به جان» از 15 تا 24 آذر ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شده بود.
نمایشگاه 'عکاسی مداوم حضور ماندگار' از هشتم تا هجدهم دی در نگارخانه میلان به نشانی خیابان مولوی، خیابان امین، خیابان ارمغان و خیابان ارغوان ارومیه دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 21 از آن بازدید کنند.
7129/2093**
خبرنگار: توحید محمودپور**انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.