** وزیر کار: خدمات درمانی دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی معادل 40 سال پیش از آن است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به خدمات درمانی و بهداشتی قابل توجه و بی نظیر این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی چهار سال گذشته در آذربایجان غربی معادل و حتی بیش از 40 سال پیش از آن بوده است.

** تحصیل 20 هزار دانشجوی پزشکی در شمال غرب کشور/ جذب دانشجوی بین المللی نیاز اساسی این منطقه است
معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر 20 هزار دانشجوی پزشکی در منطقه شمال غرب شامل استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی تحصیل می کنند.

** حضور شکلات آذربایجان غربی در 2 جشنواره بین المللی فیلم کودک
فیلم کوتاه داستانی 'شکلات' به نویسندگی و کارگردانی 'مهدی حیدری' و از تولیدات حوزه هنری آذربایجان غربی به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان کالیفرنیای آمریکا و یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان بنگلادش راه یافت.

** 796 هزار نفر از جاذبه های گردشگری مهاباد دیدن کردند
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد با اشاره به کاهش 27 درصدی تعداد گردشگران این شهرستان گفت: امسال تاکنون حدود 796 هزار نفر از جاذبه های گردشگری مهاباد دیدن کردند.

** کاهش 11 درصدی طلاق در تکاب
رئیس اداره ثبت احوال تکاب با بیان اینکه امسال 120 مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده است، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد کمتر است.

** راه اندازی نخستین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی چالدران
نخستین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی عمومی چالدران به همت ادارات بهزیستی و دادگستری در این شهرستان 50 هزار نفری راه اندازی شد.

** آثار حجمی و مجسمه سازی هنرمندخویی به نمایش گذاشته شد
70 مجسمه و 50 تابلو نفیس اثر استاد نادر جلال هنرمند خویی در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

** باربد صداقت: رفع مشکل احتمالی حضورم در المپیک 2018 در دست پیگیری است
'باربد صداقت'، قهرمان کاراته جوانان جهان با اشاره به فاصله زیاد رقابت های جهانی با المپیک 2018 جوانان در آرژانتین، گفت: در زمان برگزاری المپیک، سن من سه ماه بیشتر از حد مجاز خواهد بود و نماینده ایران در فدراسیون جهانی رفع این مشکل احتمالی را پیگیری می کند.

** محمد و فاطمه در صدر نام های انتخابی مردم آذربایجان غربی
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: اسم های 'محمد' و 'فاطمه' در سال جاری بیشترین انتخاب والدین این استان برای نام های نوزادانشان بوده است.

** ضرب الاجل سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به برخی بازیکنان کم کار
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: سه بازیکن از والیبالیست های تیم شهردای ارومیه فرصت دارند تا در بازی مقابل سارویه ساری عملکرد درخشانی داشته باشند و اگر غیر از این باشد برای تعیین تکلیف به باشگاه معرفی می شوند.

** مرکز فنی و حرفه ای پیرانشهر با حضور معاون وزیر افتتاح شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: فاز اول ساختمان اداری و آموزشی فنی حرفه ای پیرانشهر با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

** آذربایجان غربی نخستین استان کشور در اعطای تسهیلات ارزان قیمت مشاغل روستایی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام آغاز پرداخت وام های ارزان قیمت برای مشاغل روستایی، عشایری و فراگیر گفت: 12 هزار میلیارد ریال سهم آذربایجان غربی از این تسهیلات بوده و آغاز پرداخت این تسهیلات در ایران از این استان است.

** اختصاص 120 میلیارد ریال برای ساماندهی پایانه مرزی سرو
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 120 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پایانه مرزی سرو ارومیه اختصاص یافته و عملیات ساخت این پایانه با سرعت در دست انجام است.

8135 / 2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.