به گزارش ایرنا علیرضا رضازاده عصر روز چهارشنبه در همایش بصیرت عاشورایی ناظران امین در ارومیه افزود: کسانی که قصد تخریب وجهه این نظام و ضربه به اقتدار آن را دارند با برخورد قاطع ملت ایران روبروی می شوند زیرا ملت جمهوری اسلامی ایران با کسی تعارف ندارد.
وی با اشاره به اینکه عقبه فکری امام و انقلاب در کشورهای منطقه نفوذ کرده است، ادامه داد: بصیرت خود را باید افزایش داده و راه شهدا و امام راحل را ادامه دهیم تا اقتدار امروز خود را بیش از پیش حفظ و گسترش دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاید بر اینکه شورای نگهبان یک نهاد مردمی و انقلابی است، اضافه کرد: این نهاد در سال 1388 از حاکمیت قانون و حرمت صندوق های رای دفاع کرد تا حق الناس در جامعه حفظ شود.
وی اضافه کرد: شورای نگهبان و کارکنان این نهاد، ولایت را فصل الخطاب خود قرار داده اند زیرا این ولایت و انقلاب با خون شهدا و تلاش ایثارگران و به سختی به دست آمده است.
وی با اشاره به اهمیت وجودی این نهاد، اظهار کرد: شورای نگهبان یکی از ملزومات انقلاب اسلامی به شمار می رود زیرا این نهاد ضامن اسلامیت نظام است.
به گزارش ایرنا این همایش با حضور ناظران دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان ارومیه برگزار و در پایان از فعالان نمونه این نهاد با اهدای لوحی تجلیل شد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.