مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) آذربایجان غربی از جمع آوری 21 میلیارد تومان زکات طی سال جاری در استان خبرداد.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: در 8ماهه سال جاری بیشترین مشارکت مردمی دراستان در بخش پرداخت زکات بوده است و 21 میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در خصوص مشارکت های مردمی استان در پرداخت صدقه خاطر نشان کرد: میزان مشارکت مردمی در 8 ماهه سال جاری 62 میلیارد تومان بوده که به نسبت مدت مشابه در سال گذشته 49 درصد افزایش را نشان می دهد.

سهندی تصریح کرد:در حال حاضر 11هزار نفر یتیم درقالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که12 میلیارد تومان در 8 ماهه سال جاری از سوی حامیان نیکوکار استان به آنها کمک شده بود.

وی به تعداد صندوق صدقه در سطح استان اشاره کرد و افزود: در آذربایجان غربی تا کنون 187 هزارو 500 صندوق بزرگ،متوسط،کوچک در میادین و خیابان ها ،میادین،روستاها ویا درب منازل توزیع شده است و به لحاظ جمع آوری صدقه کمیته امداد آذربایجان غربی رتبه ششم در کشور را داراست .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بااشاره به اینکه هر ماه در استان بطور میانگین 500میلیون تومان صدقه از سوی مردم پرداخت می شود تصریح کرد:کمک های جمع آوری شده در بخش مسکن محرومان ،جهیزیه نو عروسان ،درمان بیماران ،تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و معیشت نیازمندان هزینه می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.