به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد مختارزاده در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: خدمت به زائران به ویژه نیازمندان و نیز خدمت به مستمندان بر اساس منشور هفت گانه این نهاد مورد تاکید قرار گرفته است.
وی با اشاره به برنامه این نهاد در استان ها، افزود: اعزام قشر محروم به سفر زیارتی مشهد مقدس،حفاظت از موقوفات رضوی برای بهره‌مندی نیازمندان در استان ها و سامان‌بخشی به بنگاه‌های اقتصادی و خدمت‌رسانی در این منشور پیش‌بینی شده و تا کنون در آذربایجان غربی هفت موقوفه به ثبت رسیده است.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 40 پزشک استان در حال ارائه خدمات به نیازمندان هستند، گفت: این پزشکان که با دفتر آستان قدس رضوی طرف قرارداد هستند، خدمات رایگان به محرومان عرضه می کنند.
حجت الاسلام مختارزاده اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش از این تمامی متخصصان در زمینه‌های مختلف و نیز عموم مردم آرزوی خادمی امام رضا(ع) و کمک به زائران را داشتند، هم اکنون این مهم تنها به مشهد مقدس خلاصه نشده بلکه قابل گسترش به تمام استان‌ها در قالب اهداف اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مصلی امام خمینی ره ارومیه برگزار شد.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.