فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: هدف گذاری موسسه های فرهنگی بر محور نوجوانان و جوانان جامعه باشد.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم در بازدید از موسسه یاسین با تأکید بر اینکه هدفگذاری موسسه های فرهنگی بر محور نوجوانان و جوانان جامعه باشد، گفت: سمن ها با مشخص کردن جامعه هدف خود مثلا خانواده های حاشیه شهر، برای معرفی فعالیت های خود الگو سازی کنند.

وی تصریح کرد: اگر جامعه هدف مشخص شود، فعالیت ها الگو شده و معرفی می شود و بازخورد کار نیز مشخص می شود که با این وضعیت می توان تکامل کار را نیز مشاهده کرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: نهادها و سازمان های فرهنگی در قالب دولت گرفتار مقررات سازمانی شده اند که دردی از نیازهای فرهنگی جامعه و ترویج سبگ زندگی دوا نمی کنند.

وی افزود: دشمن در عصر فعلی توطئه های خود را از طریق ترویج سبک زندگی غربی پیاده سازی می کند بنابراین فعالیت چنین مجموعه هایی شایسته تقدیر بوده که نیاز جامعه و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

سردارخرم خاطرنشان کرد: مؤسسه های مردم نهاد در صورت خودکفایی مالی می توانند دوام داشته باشند به عنوان مثال هیئت های مذهبی با کمک های مردمی توسعه کیفی و کمی می یابند و موسسه های فرهنگی نیز باید متکی به تولیدات فرهنگی و محصولات خود باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.