نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان غربی قلب حمل ونقل و ترانزیت کشور است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی هادی بهادری در بزرگداشت روز راهداری و حمل ونقل که در سالن برق ارومیه برگزارشد افزود: آذربایجان غربی به دلیل داشتن ۷مرز مشترک با کشور های همسایه و ۵پایانه مرزی قطب حمل ونقل کشور است.
وی اظهار کرد:کریدور ترانزیتی بین المللی کشور از آذربایجان غربی می گذرد،بدیل اهمیت موضوع باید تکمیل و تجهیز پایانه ها بخصوص بازرگان را دراولویت کاری قرار داد.
بهادری با بیان اینکه کریدورمنطقه ۸ در مناطق ارومیه،میاندوآب و بوکان با نواقصی همراه است اظهار کرد: کریدور تبریز - مرسین که بیشترین مسیر حمل بارها از این مسیر به ترکیه  و مدیترانه است که باید سریعابه بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه جاده های ما از نظر کیفیت تعریف چندانی ندارد و از نظر شاخص های ملی در سطح پایینی هستیم تصریح کرد: در نقاط حادثه خیز استان مشکلات جدی وجود دارد که باعث شده آذربایجان غربی رتبه بالایی در تلفات جاده ای داشته باشد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به وضعیت میدان میوه و تره بار ارومیه اشاره کردو افزود:وضعیت حمل وانتقال بار مناسب نیست گرفتن بار رقابتی شده و بحث دلالی بار جدی است که باید مسئولان مربوطه تدابیری اتخاذ کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.