به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول منتجب نیا شامگاه دوشنبه در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه افزود: ایران به قشر خاصی تعلق ندارد و هیچکس، هیچ قومی و هیچ قبیله ای حق ندارد ایران را تنها متعلق به خود بداند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه سلایق سیاسی نباید فکر کند که در جامعه یا دانشگاه محدود شده اند، اظهار کرد: هر دانشگاهی که دور دانشجویان زنجیر بکشد، پادگان می شود؛ خواه دانشگاه ارومیه و خواه دانشگاه تهران باشد‌.
وی مسئولان دانشگاه ها را به همراهی با جنبش های دانشجویی فرا خواند و گفت: بهترین مسئولان کسانی هستند که تهدیدها را به فرصت و بدترین آنان کسانی هستند که فرصت ها را بسوزانند.
وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید فریاد دانشجو را بشنوند و آن را مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: دانشجو یک فرصت بزرگ و غیرقابل جایگزین برای کشور بوده و گوش شنوا و زبان ملت است.
به گفته وی آنانی که دانشجویان را تهدید تلقی می کنند، به شدت در اشتباه هستند و جنبش های دانشجویی از هر سلیقه ای باید به صورت مستقل فعالیت کنند.
قائم مقام حزب اعتماد ملی همچنین از مسئولان خواست تا دانشجویان را محصور و محدود نکنند و بگذارند جنبش دانشجویی همواره زنده و پویا باشد.
به گفته وی وجود هیات های 3 نفری لازم بوده اما تنگ نظری و سلیقه ای عمل کردن ممنوع است و نباید تشکل های دانشجویی برای برگزاری مراسم روز دانشجو مراحل دشواری را پشت سر بگذارند.
7125/3072
** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.