با حضور مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، جلسه تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری پیرانشهر برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علی مصطفوی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی در این جلسه با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص)،امام جعفر صادق(ع)و هفته وحدت گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در دوران دفاع مقدس همواره شاهد آثار برکت وحدت بودیم و باید این یادگار معنوی امام راحل را بعنوان رمز موفقیت برای همیشه پاس بداریم و سرلوحه عمل خود قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: 16 آذر یادآور  دوران تحول خواهی مردم بزرگوار ایران در زمان مبارزه با رژیم ستم شاهی بود و مشکلات مردم را به طرف خیر و صلاح سوق داد.

مصطفوی گفت: بزرگترین اصل که در دولت تدبیر و امید حاکم است اصل انتقادپذیری است بنابراین باید انتقاد را پذیرفت چرا که موجب ترقی و پیشرفت جامعه می شود و این اصل جزء لاینفک جامعه پویا بشمار می رود.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است، اقتصاد مقاومتی توام با اشتغال است که باید با توانمندیهای منطقه سنجیده و زمینه های لازم شناسایی و در راه اشتغال پایدار بکار گیری شوند.

سید علی ترابی سرپرست جدید فرمانداری پیرانشهر نیز در این جلسه گفت: شعار خاصی ندارم هدفم خدمت به مردم پاک شهرستان پیرانشهر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم در این راستا از راهنمایی مسئولان مافوق و همکاری و هماهنگی مسئولین دستگاههای اداری شهرستان بهره مند شوم.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه این جلسه از خدمات آقایان نوسودی و عبدالهی تقدیر شو سید علی ترابی نیز بعنوان سرپرست فرمانداری پیرانشهر معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.