به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه هشتم آذرماه با 6 دیدار در شهرهای تهران، آمل، گنبد، ارومیه و اردکان پیگیری شده بود.
در این هفته تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران در سالن 6 هزار نقری غدیر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در ست پنجم به دلیل خروج تیم ارومیه در اعتراض به رای داوری ناتمام ماند.
سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون والیبال در اطلاعیه مشترکی اعلام کردند که ناظران و داوران این مسابقه تا اطلاع ثانوی از نظارت و قضاوت در مسابقات والیبال محروم می شوند.
بر این اساس محمد حسن خوشدل و خلیل یگانه مجد از نظارت و علی اصغر کاظمی و محمد رضا آقایی از قضاوت در والیبال تا اطلاع ثانوی محروم شدند.
به گزارش ایرنا در دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران که تا ست پنجم ادامه یافته بود، به خاطر اعتراض مربیان، سرگروه ها و بازیکنان 2 تیم به اشتباه های داوری و ترک بازی از سوی تیم شهرداری ارومیه، این مسابقه نیمه تمام ماند تا نتیجه این دیدار به تصمیم فدراسیون منوط شود، که در پایان فدراسیون سه امتیاز این بازی را به تیم پیکان داد.
8135/ 2093
** خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.