به گزارش ایرنا، ناصر حضرتی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این استان، افزود: در سال گذشته 279 نفر از کارمندان دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی بازنشسته شدند که برای پرداخت پاداش پایان خدمت آنان 175 میلیارد و 254 میلیون ریال نیاز است.
وی ادامه داد: از این مبلغ 50 درصد از فردا و مابقی مطالبات نیز طی 2 ماه آینده پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه ایجاد توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه در استان از اهداف سازمان برنامه و بودجه این استان است، افزود: سازمان برنامه و بودجه تلاش کرده که در تدوین برنامه ها و توزیع اعتبارات و عدالت را رعایت کند و شفافیت در کارها را مبنای توسعه پایدار قرار داده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری پنج هزار و 660 میلیارد ریال اعتبارات استانی جذب شده که با این رقم حدود 84 درصد این اعتبارات جذب شده است.
حضرتی ادامه داد: میزان اختصاص اعتبارات استانی از 2 هزار میلیارد ریال در سال 1392 به 17هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده و این نشان از رشد چشمگیر اعتبارات استانی است.
وی ادامه داد: دستگاه های استانی برای عضویت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نفرات خود را معرفی کنند تا جلسات این شورا بدون مشکلی به کار خود ادامه دهد.
به گزارش ایرنا پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1395، توزیع اعتبارات عمرانی سال 1396 و بررسی مصوبات کارگروه امور زیربنایی استان از جمله مصوبات این جلسه بود.
8135/ 2093
** خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.