نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتدار و امنیت کشور در سایه وحدت شیعه و سنی حاصل شده است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مراسم هفته وحدت با حضور دانشجویان و علمای شیعه و سنی به میزبانی دانشگاه شمس تبریزی خوی برگزار شد و آیت الله بطحایی در این مراسم بااشاره به ثمرات ارزشمند وحدت در جامعه اظهار کرد: دشمن به فکر از بین بردن وحدت در بین مسلمانان است و نقشه های شومی برای تحقق این امر در سر می پروراند.
وی بابیان اینکه سال های سال انگلیس مکار و آمریکای غدار از سفره این سرزمین چپاول کردند تصریح کرد: ایجاد تفرقه و جدایی کار دشمنان است و هر کسی و هر گروهی برای ایجاد تفرقه در جامعه قدمی بردارد به اسلام مسلمانان خیانت کرده است.
وی تصریح کرد: زمان آن رسیده است که امت محمدی با اتحاد و وحدت و همدلی کامل ،توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنند.
 آیت الله بطحایی وحدت بین شیعه و سنی درکشور را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: اقتدار و امنیت کشور در سایه وحدت بین شیعه و سنی حاصل شده است.
سید مصیب شکرالله زاده قائم مقام دانشگاه شمس تبریزی نیز در این مراسم با اشاره همزمانی هفته و روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان بعنوان سفیران علم و فرهنگ نقش بسیار مهمی‌ در ایحاد وحدت و همدلی در کشور را دارند.
وی تصریح کرد: وقتی دانشجویان با تمامی توان به تحصیل علم و تهذیب نفس می پردازند جامعه از نتیجه این تلاش ها برخوردار شده و در نهایت آرامش و نشاط و همدلی در جامعه حکمفرما می شود.
وی حضور حضرت آیت الله بطحایی عضو مجلس خبرگان رهبری در دانشگاه شمس تبریزی را فرصت بسیار مغتنمی برای دانشجویان عنوان کرد و گفت: در حال حاضروحدت بین حوزه و دانشگاه به معنای واقعی آن اتفاق افتاده است.
به گزارش ایسنا؛ در حاشیه این مراسم  سالن ورزشی دانشگاه شمس تبریزی بمناسبت هفته وحدت و روز دانشجو افتتاح شد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.