جلال محمودزاده روز سه شنبه در مراسم معارفه اولین شهردار شهر جدید 'گوگ تپه' مهاباد با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) افزود: وحدت بین اهل سنت و شیعه را با عمل بیشتر ثابت کنیم، تا دنیا شاهد یکپارچگی کامل امت اسلامی باشد.
وی همچنین با اشاره به وضع شهر تازه تاسیس 'گوگ تپه' اظهار کرد: بازنگری در طرح هادی گوگ تپه که در آن جاده اصلی مهاباد - میاندوآب بازسازی شود اولین نیاز این شهر است.
وی با تقدیر از زحمات مسئولان سابق استان که برای تاسیس شهر گوگ تپه تلاش کردند، بیان کرد: وعده اختصاص پنج میلیارد ریال برای ساخت ساختمان آتش نشانی این شهر توسط استاندار جدید آذربایجان غربی پی گیری خواهد شد.
محمود زاده همچنین با اشاره به تازه تاسیس بودن شهر گوک تپه، گفت: در چهار سال آینده با استقرار کلانتری، نمایندگی ادارات، شعبه های بانکی و دفاتر خدمات رسان چهره گوگ تپه به شهر تبدیل می شود.
وی همچنین از مسئولان گوگ تپه خواست برای اجرای طرح های ساخت و ساز، بیشتر از زمین های دیمی استفاده کنند و زمین های کشاورزی را برای اشتغال و رونق این بخش حفظ کنند.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم با بیان اینکه گوگ تپه از بین هشت روستا که درخواست شهر شدن داشتند به اولین شهر تازه تاسیس در دولت تدبیر و امید تبدیل شده است، افزود: موقعیت مکانی و وجود ظرفیت های بالای نیروی انسانی در این شهر سبب انتخاب این روستا به عنوان شهر شد.
سیف الله مطلبی با اشاره به ساختار سازمانی شهرداری گوگ تپه گفت: 20 پست سازمانی در این شهرداری تعریف شده که با همت و تعامل بین شورا و شهردار زمینه خدمت رسانی توسط این شهرداری به مردم فراهم می شود.
وی با بیان اینکه اعتبار سالانه هر شهرداری حداقل 75 میلیارد ریال در سال است، افزود: تا کنون 400 میلیارد ریال اعتبار برای قیر و آسفالت معابر به شهر گوگ تپه اختصاص یافته است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز در این مراسم گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن شهر گوگ تپه از هم اکنون با آینده نگری هزینه های در نظر گرفته شده، نقشه شهر و تعریض ها بگونه ای باشد که سبب توفیق این منطقه شود.
ایرج شجاعی با اشاره به بومی بودن شهردار جدید گوگ تپه، گفت: ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان و درک متقابل از همدیگر، پیشرفت شهر را سرعت می بخشد.
در این مراسم 'احمد پورمحمداقدم' بعنوان اولین شهردار شهر تازه تاسیس گوگ تپه معرفی شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان قرار دارد.
شهر گوک تپه هفت هزار و 100 نفر جمعیت دارد و حدود 10 کیلومتری مهاباد قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093/3072**خبرنگار: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.