** زلزله و تداوم پس لرزه ها در غرب ارومیه مدارس منطقه صومای برادوست را به تعطیلی کشاند
زلزله 4.6 ریشتری و تداوم پس لرزه های احتمالی که روز شنبه در منطقه صومای برادوست واقع در غرب ارومیه رخ داد، موجب شد تا مسئولان، مدارس این منطقه را امروز /یکشنبه/ تعطیل اعلام کنند.

**تولید پنج فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان مهاباد
رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: از تیر ماه امسال تاکنون سه فیلم پایان دوره ای و دو فیلم نیمه حرفه ای در این دفتر تولید و آماده نمایش شده است.

**ضعف فنی و بی مهری فدراسیون عامل مهم نتایج نامناسب تیم والیبال شهرداری ارومیه است
شهردار ارومیه با ابراز نارضایتی از وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر امسال گفت: ضعف فنی و بی مهری فدراسیون از مهمترین عوامل این وضعیت به شمار می رود.

**کشف بیش از 4 کیلوگرم مواد مخدر در اشنویه
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: چهارکیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع شیشه در اشنویه کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

**1000 میلیارد ریال اعتبار اختصاصی دولت برای بهبود وضعیت جاده های آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت و لکه گیری در کنار اصلاح نقاط حادثه خیز در استان اختصاص یافته است.

**دستگیری سارق حرفه ای خودرو با 9 فقره سرقت در ارومیه
فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارق حرفه ای خودرو با 9 فقره سرقت از داخل خودرو در این شهرستان دستگیر شد.

**تجهیز 6 هزار کلاس درس به سامانه گرمایشی استاندارد در آذربایجان غربی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: در چهار سال گذشته بیش از 6 هزار کلاس درس در مناطق مختلف استان به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز شده است.

**رهبر انقلاب اسلامی: نباید اجازه داد یاد شهیدان در اثر جلوه‌های کاذب فراموش شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: نباید اجازه داد در اثر برخی جلوه‌های کاذب و عظمت‌های دروغین، یاد شهیدان فراموش و کهنه شود و فعالیت‌هایی همچون کنگره شهدا، پادزهر آن توطئه و حرکت مسموم است.

**تقاطع غیرهمسطح آذربایجان با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد
تقاطع غیرهمسطح آذربایجان با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استانی در ارومیه به بهره برداری رسید.

**مشاهده یک قلاده گربه وحشی در تالاب کانی برازان مهاباد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: یک قلاده گربه وحشی 'Felis silvestris' در پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان مشاهده شده است.

**سرلشکر جعفری: آذربایجان غربی مورد طمع دشمنان برای ایجاد ناامنی های شبیه سوریه بود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی از استان های غربی کشور از جمله آذربایجان غربی و کردستان مورد طمع دشمنان برای ایجاد ناامنی های شبیه سوریه بود، گفت: دشمنان شکست خورده به دنبال تجزیه این استان ها از ایران و انتقال ناامنی از این مناطق به سراسر کشور بودند.

**فرمانده سپاه شهدا: آذربایجان غربی رتبه سوم کشور در تعداد رزمندگان دوران دفاع مقدس را داراست
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این استان با وجود 150 هزار ایثارگر، 12 هزار شهید، 19 هزار جانباز و بیش از 2 هزار آزاده، رتبه سوم کشوری را در تعداد رزمندگان دوران دفاع مقدس داراست.

**راه یابی نمایش 'آناتومی تنهایی' از آذربایجان غربی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر
رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی گفت: نمایش آناتومی تنهایی به نویسندگی و کارگردانی 'حامد محبی' به نمایندگی از این استان به سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

**رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس: توسعه مبادلات مرزی راهکار مناسبی بر پایان کوله بری است
نماینده مردم نقده و اشنویه و رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تداوم مسئله کوله بری رویه مطلوبی برای کسب و کار در مناطق مرزی نیست، گفت: کوله بران باید شغل مناسب و پایدار داشته باشند و توسعه مبادلات مرزی راهکار مناسبی بر پایان کوله بری است.

**کشف 282 حلقه لاستیک و 509 ثوب البسه خارجی در بوکان
فرمانده انتظامی بوکان با تاکید بر مبارزه جدی با قاچاق کالا گفت: 282 حلقه لاستیک و 509 ثوب البسه خارجی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

**استاندار آذربایجان غربی: گرامیداشت واقعی شهدا با انجام کامل وظایف میسر می شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: گرامیداشت واقعی شان و جایگاه شهدا و ایثارگران با انجام بهینه وظایف میسر می شود و در غیر این صورت بسنده کردن به همایش و کنگره چیزی بیش از یک رسم نمادین نخواهد بود.

**بخشش قاتلان 2 جوان سردشتی توسط اولیای دم
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سردشت با اشاره به اینکه ماه گذشته اشتباه در شلیک گلوله برای شکار گراز موجب فوت 2 جوان در این شهرستان شده بود، گفت: 2 خانواده اهل روستای گویزیله از توابع بخش وزینه این شهرستان چهار ضارب فرزندانشان /که به اتهام قتل در زندان به سر می برند/ را مورد بخشش قرار دادند.

**اجرای نمایشنامه خوانی طنز انتقادی در ارومیه
نمایشنامه خوانی طنز انتقادی 'همه دزدها که دزد نیستند' اثر 'داریو فو /Dario Fo/' نمایشنامه نویس ایتالیایی و به کارگردانی 'مهرناز خوشنویس' از امروز /شنبه/ تا چهارشنبه /15 آذر/ در ارومیه اجرا می شود.

**لیگ دسته یک والیبال کشور/ پیروزی تیم مقاومت فرمانداری مهاباد مقابل بیمه رازی نور
هفته ششم رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک کشور با پیروزی سه بر صفر تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد مقابل تیم بیمه رازی نور به پایان رسید.

**برگزاری مسابقات سوارکاری استقامت برای نخستین بار در میاندوآب
رئیس هیات سوارکاری آذربایجان غربی گفت: مسابقات استقامت سوارکاری قهرمانی جام وحدت با حضور 26 سوار کار در کورس میاندوآب برگزار شد و در پایان 14 ورزشکار موفق به طی مسیر شدند و امتیاز این مسابقات را از آن خود کردند.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.