دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی گفت: حزب اعتدال و توسعه مقبول ترین جزب در جامعه کنونی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سید فتاح حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ارائه عملکرد حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی، حزب و تفکر اعتدالی را مقبول ترین تفکر حال حاضر جامعه عنوان کرد و افزود: این حزب دوبار در استان شکل گرفت و هربار به دلایلی منحل شد اما از 3 سال قبل با حمایت دکتر نوبخت وارد مرحله جدیدی از فعالیت های این حزب در استان شده ایم.

وی ضمن ابراز رضایت از استقال مردم از دکتر روحانی در دوران تبلیغات ریاست جمهوری گفت: از 25 اسفند سال گذشته این جریان فعالیتش را  در استان با دبیری من آغاز کرده و در شهرستان ها گسترش یافت تا مقدمات تبلیغات حزب هرچه بهتر در استان فراهم شود.

حسینی ادامه داد: در طول سال جاری وقبل از انتخابات ریاست جمهوری 50 جلسه تشکیلاتی به همت حزب در استان برگزار شده است. 

دبیر حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی در پاسخ به سوال به یکی از خبرنگاران در خصوص نقش حزب اعتدال در تغییرات مدیریتی استان ضمن رد شایعاتی مبنی بر نقش حزب اعتدال در انتخاب استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: حزب اعتدال و توسعه در تصدی و تغییر پست های مدیریتی استان هیچ گونه اصراری نداشته و انتصابات باید بر اساس شایستگی، صلاحیت و توانمندی انجام شود.

وی موقعیت و امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه را در مرهون انقلاب و آرمان های امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران قادر است در هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای خود از موجودیت و تمامیت ارضی و موقعیت خود دفاع کند و این همان چیزی است که سران غرب از انجام آن عاجزند.

حسینی  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از قرآن و قوانین الهی عنوان کرد و افزود: هدف دشمن از ایجاد نامنی در منطقه نابودی اسلام و مقابله با تفکر اسلامی است  اما این طرح نفرت و تفرقه پراکنی های غرب در منطقه با تکیه بر قانون اساسی، اتحاد، تعامل، امنیت پایدار و توسعه کشور در داخل و خارج از مرزهای کشور  به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با اعتقاد و باور به مبانی نظام جمههوری اسلامی و با تکیه بر اتحاد و همدلی کشور را به سویی خواهد برد که از نظر حقوق بشر، امنیت داخلی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.