محمد حضرت پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فاز شامل جاده برگشت امامزاده (مسیر جاده مهاباد) به سمت خیابان والفجر است که پرتردد ترین مسیر این تقاطع به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در چهار فاز به اجرا درمی آید، اضافه کرد: فاز نخست آن 910 متر طول و 11 متر عرض دارد که از روگذرهای با طول قابل توجه در کشور به شمار می رود.
وی اظهار کرد: در صدد هستیم با افزایش سرعت ساخت تا بهار سال آینده فاز دوم و تا هفته دولت سال آینده نیز کل طرح را به بهره برداری برسانیم.
شهردار ارومیه گفت: با افتتاح فاز نخست، 40 درصد عملیات عمرانی و سخت ترین مسیر پیش بینی شده در این طرح به اتمام می رسد.
به گزارش ایرنا، تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، آخرین تقاطع غیرهمسطح احداثی بر روی بزرگراه کمربندی ارومیه است که با اتمام آن، کمربندی 22 کیلومتری بدون چراغ قرمز و ایستایی در راستای کاهش ترافیک تکمیل می می شود.
این پروژه مهرماه سال 93 کلنگ زنی شده است و عملیات اجرایی آن بیش از سه سال است که ادامه دارد.
تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، دارای 2 کیلومتر طول با پلی برابر با 20 هزار متر مربع سطح گذر است که در چهار سطح منفی یک، صفر، مثبت یک و مثبت 2 در دست ساخت است.
پیش از آذربایجان، تقاطع های غیرهمسطح مدرس، میرزای شیرازی، شهیدلرکورپوسی (پل شهدا)، سوم خرداد، ابوذر، خاتم الانبیا، محمد رسول الله (ص)، میثم، امامت، شهرچای، امام علی(ع)، پل قویون، مادر و ذاکر بر روی بزرگراه کمربندی ارومیه احداث شده است.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.