به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل گفت: پل قدس که از تقاطع های مهم و سرنوشت‌ساز برای شهر اردبیل در بازگشایی گره ترافیکی است همچنان با قوت و قدرت در حال اجراست.

رضا شمس در بازدید از عملیات عمرانی پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح قدس اظهار کرد: پی کنی دستی اطراف لوله فاضلاب و فیبرنوری فنداسیونP10 فازC و آماده‌سازی فونداسیون برای بتن مگراجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بتن مگر یا همان بتن رگلاژ کف قالبندی فونداسیون، در واقع یک بتن با عیار سیمان کم است که به منظور آماده‌سازی بستر خاکبرداری شده برای آرماتوربندی و صفحه گذاری اجرا می‌گردد بیان داشت: اتمام عملیات بتن‌ریزی فنداسیون دیوار حائل رمپ B پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح قدس در حال اجراست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: عملیات احداث پل قدس در سال‌جاری با پیشرفت مناسب و در جبهه‌های مختلف در حال انجام است به طوری که در نیمه اول امسال میدان بیضی شکل این پل تکمیل شده و عملیات مابقی بخش‌های این پل با توجه به شرایط آب و هوایی اردبیل ادامه دارد.

شمس اضافه کرد: با بهره‌برداری از پل قدس بخش عمده‌ای از ترافیک بزرگراه شهدا در محدوده خیابان حافظ تا میدان قدس و خیابان عطایی با توزیع مناسب به حداقل رسیده و زمینه تسهیل عبور و مرور مردم فراهم می‌آید.

وی افتتاح فاز به فاز این طرح را با هدف کاهش ترافیک منطقه به عنوان یکی از مناطق پرتردد شهر اردبیل عنوان کرد و گفت: ۲۱ حرکت ترافیکی در این نقطه وجود دارد که تلاش شد براساس اولویت فازبندی درستی صورت گیرد تا شاهد کاهش ترافیک در محدوده پل باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه فاز نهایی پروژه در حال اجرایی است، تاکید کرد: با توجه به محدود بودن فصل کاری در اردبیل روند اجرایی پروژه را با حمایت شورا و تمام مسئولان استانی تسریع کرده ایم چرا که تمام اهتمام شورا و شهرداری اجرای سریع فاز نهایی پروژه است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 798418
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.