سعید رضازاده گفت: سیاست اصلی احزاب استان آذربایجان غربی گسترش چتر اصلاح طلبی است.

سعید رضازاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه از سیاست اصلی احزاب در استان‌های کشور گفت: سیاست اصلی احزاب همواره در جریانات سیاسی کشور بعد از انتخابات مطالبه‌گرانه بر حسب منفعت جناحی نخواهد بود، هدف اصلی احزاب امروز کمک به دولت و مردم جهت تحقق شعارهای انتخاباتی حسن روحانی وهمچنین حل مشکلات پیش روی کشور است.

سخنگوی جبهه اصلاحات استان آذربایجان غربی ضمن حمایت از مقام عالی استان در آذربایجان غربی گفت: بدون شک حزب همبستگی استان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان آذربایجان غربی تا آخرین لحظه وی را مورد حمایت سیاسی و معنوی خود قرار  داده و تنها نخواهند گذاشت.

وی در مورد نقش احزاب در دولت تدبیر وامید گفت:خواسته های احزاب در استان و کل کشور در دو فصل جای می گیرد،که یکی از آنها در موارد سیاسی وتحقق اهداف از پیش تبیین شده در احزاب بخصوص احیای خانه احزاب است.

رضازاده درباره سیاست حزب مطبوع خود در جبهه اصلاحات استان آذربایجان غربی افزود: وجود احزاب و تشکل‌های سیاسی نقطه قوت جریان اصلاحات هستند و سلیقه‌های گوناگون را نمایندگی می‌کنند و حزب همبستگی استان همراه دیگر احزاب اصلاح‌طلب همواره سیاست اصلی خود را بر مبنای یکانگی واتحاد بین احزاب اصلاح طلب تبیین می‌کند و از حضور احزاب در این جبهه حمایت می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.