به گزارش ایرنا 26 اثر 'فوتو مدیا' /ترکیب عکس و نقاشی/ در ابعاد 80 در 100، 100 در 100، 100 در 110 و 100 در 120 در این نمایشگاه ارائه شده است.
یکی از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: معرفی آثار باستانی چون مساجد و پل ها، موسیقی عاشیق نوازی، معماری بناهای قدیمی چون مساجد و گرمابه ها از اهداف این نمایشگاه است.
افسانه کفاش افزود: استفاده از شعرهای ترکی و تقابل سنت با مدرنیته از ویژگی های این تابلوها به شمار می رود.
یکی دیگر از هنرمندان نیز اظهار کرد: در این آثار به جایگاه خاندان فامیل، سبک زندگی روستایی و گلیم و قالی منطقه توجه ویژه ای شده است.
بهناز نیکنام اضافه کرد: در این نمایشگاه عناصر تاریخی ارومیه با هدف برقراری ارتباط با مخاطبان این نمایشگاه در قالب یک اثر ارائه شده است.
یک هنرمند دیگر این نمایشگاه بیان کرد: دامنه پرداخت به لباس های بانوان و انعکاس زیبایی های آن در یک تابلو نسبت به لباس آقایان بیشتر بوده و به این علت در بیشتر آثار لباس محلی بانوان برجسته شده است.
رقیه موسوی افزود: تابلوهای این نمایشگاه اغلب با آکریلیک یا ترکیبی از رنگ و روغن و آکریلیک خلق شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه نخستین بار در تابستان سال جاری در تهران برگزار شده بود.
به گزارش ایرنا صبا شاکر، هانیه سید علایی، رویا شاکر، رقیه موسوی، بهناز نیکنام و افسانه کفاش هنرمندانی هستند که آثار خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده اند.
این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه از سوم تا دوازدهم آذر در نگارخانه میلان به نشانی خیابان مولوی، خیابان امین، خیابان ارمغان و خیابان ارغوان ارومیه دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 21 از آن بازدید کنند.
به گزارش ایرنا “ نقاشی فوتو مدیا Photo Media Painting 'به معنای نقاشی دیجیتال عکس محور بوده و آثار این تکنیک ترکیبی از عکس و نقاشی دیجیتال با کمک خلاقیت هنرمند است.
7129/2093 ** خبر: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.