** افزایش 30 هزار مشترک برق طی امسال در آذربایجان غربی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طی امسال با اشاره به اینکه 30 هزار و 157 مشترک به مشترکان برق استان اضافه شده است، گفت: تعداد مشترکان استان از یک میلیون و 163 هزار و 995 در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و 194 هزار و 152 مشترک رسیده است.

** سردار صفوی: امنیت شمال غرب ایران حاصل جانفشانی 42 هزار شهید است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه امنیت پایداری در مرزهای شمال غربی ایران حاکم است، گفت: این امینت حاصل جانفشانی بیش از 42 هزار شهید بوده که 12 هزار شهید از این تعداد متعلق به آذربایجان غربی است.

** معاینه رایگان 2 هزار بیمار مناطق محروم خوی به مناسبت هفته بسیج
مسئول بهداری سپاه خوی گفت: به مناسبت هفته بسیج، 2 هزار بیمار مناطق محروم این شهرستان توسط پزشکان بسیجی به صورت رایگان معاینه و از خدمات درمانی برخوردار شدند.

** کسب 5 جایزه برتر جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین طلوع توسط هنرمندان معلول آذربایجان غربی
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: هنرمندان معلول این استان، پنج جایزه برتر پنجمین جشنواره منطقه ای معلولین /طلوع/ را از آن خود کردند و علاوه بر آن، نمایش صحنه ای 'صادق' از این استان به عنوان نمایش نخست به جشنواره کشوری راه یافت.

** دستگیری 32 قاچاقچی کالا طی هفته گذشته در مرزهای آذربایجان غربی
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: 32 قاچاقچی کالا طی یک هفته گذشته توسط مرزبانان این استان دستگیر شدند.

** برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره برای نخستین بار در ارومیه
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی به برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیز بازی در اسلحه فلوره برای اولین بار در خانه شمیزبازی ارومیه اشاره کرد و گفت: 14 نفر در این اردو حضور دارند.

** آلمانی ها ایوان غربی تخت سلیمان تکاب را مرمت می کنند
مدیر پایگاه جهانی تخت سلیمان تکاب به مرمت ایوان غربی این اثر جهانی توسط کارشناسان آلمانی اشاره کرد و گفت: بر اساس پیشنهادی که دانشگاه 'درسدن' آلمان برای مرمت این ایوان داده بود، تفاهم نامه ای بین سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و این دانشگاه به امضا رسید.

** شناسایی 54 پرونده مالیاتی تراکنش های مشکوک بانکی در آذربایجان غربی
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از درآمدهای مالیاتی استان مربوط به شناسایی برخی از فرارهای مالیاتی است، گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 54 پرونده مالیاتی مربوط به تراکنش های مشکوک بانکی در استان شناسایی شده است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.