ارومیه - ایرنا - دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا گفت: منش هر انسانی در جامعه مشخص کننده بسیجی بودن یا نبودن وی بوده و حلقه مفقوده جامعه ایرانی تفکر بسیجی است.
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی عصر روز یکشنبه در تجمع بسیجیان ارومیه که در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شد، افزود: امروز نیروی بسیج باید به ‌عنوان الگوی اصلی سبک زندگی ایرانی اسلامی شناخته شود و تمام مردم به ‌عنوان بسیجی اصیل در مسیر حق و حقیقت قدم بردارند.
وی اضافه کرد: در سبک زندگی غربی برخوردها و تعاملات غربی بوده و همه تکاپوها برای دنیا پرستی است اما در تفکر بسیجی و سبک زندگی این قشر همه در راستای خدمت عزتمندانه، شرافتمندانه و در راستای پیشرفت نظام اسلامی است.
سردار صفوی بیان کرد: تفکر اسلامی و بسیجی موجب رشد و تعالی افراد در سایه برکت های قرآنی و اسلامی می شود و الگوی معنوی در این زمینه سبک زندگی حضرت امیر المومنین(ع) و فاطمه زهرا(س) است.
وی با بیان اینکه تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) موجب شده است تا تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خنثی شود، ادامه داد: بسیج از همان روزهای نخست تشکیل توانسته در میان مردم آزادیخواه جایگاه خود را یافته و در صحنه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، عملیاتی و دیگر زمینه‌ها فعال باشد.
سردار صفوی با اشاره به اینکه بسیج در حال تنومند شدن و همگانی شدن در تمام عرصه هاست، گفت: امروز در تمام دنیا و به ‌خصوص کشورهای آزادیخواه شاهد شکل‌گیری فرهنگ بسیجی هستیم و این به معنی همان صدور تفکر بسیج به جهان است.
وی با اشاره به شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و نقش بسیجیان در این تمدن، اظهار کرد: از شاخصه های تمدن اسلامی که بسیجیان می توانند زمینه ساز و تحقق دهنده آن باشند، ماندگاری و الگوسازی تمدن است .
سردار صفوی بیان کرد: تمدن نیازمند قدرت است و تمدن نوین شکل گرفته در ایران اسلامی قدرتش را از اراده میلیونی مردم گرفته است.
وی با بیان اینکه بسیجیان بزرگترین قدرت ملی ایران در تحقق تمدن نوین اسلامی هستند، افزود: فراگیری تمدن ها به تاثیرگذاری اعتقادی و رشد و پویایی و بالندگی آنها بستگی دارد.
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی با رهبری قدرتمند خود توانسته دامنه نفوذش را از ایران تا غرب آسیا و در منطقه گسترش دهد.
وی نیروهای سازماندهی‌شده در قالب بسیج را پرچمدار صیانت از فرهنگ ایرانی اسلامی نام برد و گفت: اقتدار و عزت جوامع مختلف به ویژه جامعه ایران اسلامی برگرفته از فرهنگ بسیجی است.
سردار صفوی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی دارای اقتدار بی مانندی است، بیان کرد: تا زمانی که فرهنگ و الگوی بسیجی در جهان پرچمدار است، هیچ ابرقدرتی توان ایستادگی در برابر ملل آزادیخواه را نخواهد داشت.
7125/3072
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.