** امام جمعه ارومیه: کمک رسانی به زلزله زدگان هدفمند باشد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان یک وظیفه دینی و شرعی است، گفت: کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه باید هدفمند باشد و در زمان حاضر برای آنان چادر و وجه نقد بیش از هر چیز دیگری مورد نیاز است.

** گلریزان ورزشکاران آذربایجان غربی/ کمک نقدی یک میلیارد ریالی و غیر نقدی سه میلیارد ریالی به زلزله زدگان
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: یک میلیارد ریال کمک های نقدی به همراه چهار تریلر اقلام اولیه مورد نیاز زلزله زدگان در جشن گلریزان ورزشکاران این استان جمع آوری و به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

**دستگیری کلاهبردار جوان در میاندوآب در پی شکایت 5 مالباخته در شمالغرب کشور
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: جوان 26 ساله که از فروشندگان خواربار در میاندوآب، تبریز، مهاباد، سراب و اردبیل کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

**امام جمعه چایپاره: وقف نهاد کارآمد در برابر آسیب های اجتماعی است
امام جمعه چایپاره با اشاره به اینکه وقف نهاد کارآمدی در برابر آسیب های اجتماعی است، گفت: از گذشته تا به امروز مسلمانان، مساجد و حسینیه ها را وقف می کرده اند تا در این مکان ها به توسعه مکتب اسلام و تشیع بپردازند که این خود عامل بقای اسلام بوده است.

** 130 تن اقلام امدادی مردم تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد
فرماندار تکاب گفت: بیش از 130 تن اقلام امدادی و کمک های مردمی این شهرستان به ارزش سه میلیارد و 300 میلیون ریال روز گذشته/پنجشنبه/ در قالب 23 محموله به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

8135/ 3072
**خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.